Top 6 Produttori di macchine di stampa Rotogravure in 2022

2022Produttori di macchine da stampa rotocalco: Eccu a risposta chì vulete !

Avete bisognu di cumprà una macchina di stampa Rotogravure?Truvate difficiuli di ottene infurmazioni nantu à e diverse marche in u mercatu? Avemu aiutatu à truvài primi 6 Produttori di macchine di stampa Rotogravure in 2022!

Sè vo circate un fornitore di macchine di stampa Rotogravure adattatu, questu articulu vi diciarà a risposta, ùn avete micca bisognu di passà tempu à circà a so infurmazione, eccu a risposta chì vulete!

1.Comexi Group IndustriesSpagna

Introduzione:

Comexi, fundata in 1954 da a famiglia Xifra, hà una larga sperienza in a fabricazione di beni d'investimentu per l'industria di cunversione di imballaggi flessibili. Comexi hè custituitu da cinque linee di prudutti, ognuna specializata in un prucessu di cunversione differente: stampa flexografia, stampa offset, laminatura, taglio. è cumplementi logistichi.

Video:

Prudutti principali:

Macchina di stampa digitale Flexo

Machine à imprimer flexo CI

2.Uteco (Italie)

Introduzione:

Siamo i principali produttori italiani di stampanti e macchine di conversione su misura, rispondendo a una vasta gamma di esigenze di industria.

Offriamu soluzioni innovative è flessibili partendu da una vasta gamma di macchine flessografiche, rotocalco, stampa digitale, macchine per rivestimento e laminazione, è un set supplementu di servizii di furmazione è assistenza à 360 °.

Sviluppemu cunfigurazioni persunalizate è d'alta tecnulugia mentre impegnendu continuamente à a ricerca è l'innuvazione, a flessibilità organizzativa, l'ingegneria di soluzioni cumplete, i prucessi di produzzione ottimali è a distribuzione di una rete di assistenza rapida è efficiente in tuttu u mondu.

Video:

Prudutti principali:

Macchine da stampa flessografica

Presse per rotocalco

Macchine da stampa digitale

Macchine da stampa flessografica

 

3.FULEE(Cina)

Introduzione:

Fulee Machinery hè un fabricatore prufessiunale chì hè principalmente specializatu in diversi tipi di produzzione è esportazione di l'equipaggiu di stampa è imballaggio, cum'è stampante rotogravure, stampante flexo di stack, stampante flexo unità, stampante flexo di tamburu centrale (CI) è macchina post-press ausiliaria cum'è. macchina per laminazione senza solventi, macchina per taglio, macchina per fustellatura, macchina per sacchetti di plastica, macchina per tazza di carta è macchina per sacchetti di carta.U scopu di a nostra cumpagnia hè di furnisce un serviziu cumpletu è unicu per a maiò parte di l'utilizatori chì'cerchendu una soluzione nantu à u travagliu flessibile di stampa è imballaggio di carta è plastica.Agisce cum'è un veru cumpagnu per u mercatu, per serve i clienti à u megliu, simu nantu à u prugressu.

Prudutti principali:

4.BOBST (Svizzera)Introduzione:

Semu unu di i principali fornitori in u mondu di l'equipaggiu è servizii di trasfurmazione di sustrati, stampa è cunversione per l'industria di l'etichetta, l'imballaggio flessibile, u cartone pieghevole è u cartone ondulatu.
Fundata in u 1890 da Joseph Bobst in Lausanne, Svizzera, BOBST hà una prisenza in più di 50 paesi, gestisce 19 stabilimenti di produzzione in 11 paesi è impiega più di 5 800 persone in u mondu.A cumpagnia hà registratu un fatturatu cunsulidatu di CHF 1,563 miliardi per l'annu finitu u 31 di dicembre di u 2021.

Video:

Prudutti principali:

Macchina da stampa in rotocalco

Presse Flexo CI

Presse da stampa flexo in linea

Stampa in rotocalco

5.Hsing Wei (Taiwan)

Introduzione:

Hsing Wei hè stata cunnisciuta per l'articuli di stampa di alta qualità è eccellenti prestazioni cù un grande serviziu post-vendita in l'industria di l'imballaggio flessibile. Cù a nostra megliu stampante di film plasticu è stampante di materiale plasticu, cuntinuemu à ottene è innuvà prudutti di alta qualità. Stabilitu in 1979 da Mr. Ah-Yao Chen in Taichung, Taiwan, avemu vindutu più di 1300 set di i nostri stampatori rotogravure oltremare in più di 70 paesi. Simu diventendu una impresa globale.

Video:

Prudutti principali:

Macchina di stampa rotocalco standard

Macchina da stampa in rotocalco

Macchina di stampa in rotocalco di linea elettronica (ELS).

Macchina da stampa in rotocalco

6.DCM ATN (Francia)

Introduzione:

DCM cuncepisce è assemble tutte e so machini in Francia, è sviluppa in permanenza e tecnulugia novi grazia à u so sviluppu è a so dimarchja di ricerca applicata.

Calchì volta pioniere in certi prucessi di fabricazione, DCM hà sappiutu di mantene, in i decennii, un azionariu famigliali è squadre appassiunate, chì ne facenu una cumpagnia stabile, è cuncentrata nantu à a so professione.

Video:

Prudutti principali:

Macchina da stampa rotocalco

Stampa in rotocalco per cartone è carta

macchina di riavvolgimentu di taglio

Fustellatrice rotativa

Epilogu

Sopra avemu elencu i primi 6 fornitori di a macchina di stampa Rotogravure, pudete aduprà questu com'è riferimentu per sceglie u fornitore più adattatu, tutti anu e so caratteristiche è tecnulugii diffirenti è vantaghji diffirenti, è ponu esse soddisfatti cù e diverse esigenze di i clienti.
Sè avete una dumanda di macchina di stampa Rotogravure, pudetecuntatta ci, Vi daremu u prezzu più adattatu è a megliu suluzione!

Indirizzu

No 2111, Shangdong Road, Economic Development Estate, Ruian, Wenzhou, China

telefonu

Chjamate: +86 0577 65918666

Telefono: +86-13695753717

Ore

Lunedì-Vennari : 9h à 6h

Sabbatu, dumenica : Chjusu


Tempu di Postu: Aug-16-2022