Principiu Tecnicu è Applicazione di Roll Die Cutting Machine

Principiu di travagliu di a fustellatrice:
U principiu di funziunamentu di a fustellatrice hè di utilizà coltelli d'acciaio, stampi di hardware, fili d'acciaio (o stencils scolpiti da piastre d'acciaio) per applicà una certa pressione à traversu a piastra di embossing per taglià i prudutti stampati o cartuni in una certa forma.
Se tuttu u pruduttu stampatu hè stampatu in un solu pruduttu graficu, hè chjamatu die-cutting;
Se u filu d'azzaru hè utilizatu per stampà marchi nantu à u pruduttu stampatu o lascià un groove bent, hè chjamatu indentazione;
Se si usa dui mudelli yin è yang, calendu u moldu à una certa temperatura, un mudellu o font cù un effettu tridimensionale hè stampatu in caldu nantu à a superficia di u pruduttu stampatu, chì hè chjamatu stampa calda;
Se un tipu di sustrato hè laminatu nantu à un altru tipu di sustrato, hè chjamatu laminazione;
Escludendu u restu eccettu u pruduttu genuu hè chjamatu eliminazione di rifiuti;
U sopra pò esse chjamatu cullettivu cum'è tecnulugia di taglio.

news

Tecnulugia di fustellatura è indentazione
A fustellatura è l'indentazione hè un prucessu di produzzione impurtante in u processu post-pressa.Hè adattatu per a finitura di ogni tipu di materiali stampati.A qualità di fustellatura affetta direttamente l'imaghjini di u mercatu di tuttu u pruduttu.Dunque, solu a tecnulugia tradiziunale di fustellatura è indentazione pò esse maestrata.A ricerca è u sviluppu di a nova tecnulugia di fustellatura pò rinfurzà in modu efficace a competitività di l'imprese di stampa.
A tecnulugia di fustellatura è indentazione hè un termu cumpletu per duie tecnulugii di trasfurmazioni, l'indentazione basata nantu à mudelli è u taglio di pressione basatu in mudelli.U principiu hè chì in u moldu finalizatu, a prissioni hè appiicata per fà chì a carta di trasportu di stampa sia cumpressa è deformata.O rompe è separà.
I parti principali di l'attrezzatura di fustellatura è di corrugazione (riferita cum'è macchina di fustellatura) sò a tavola di fustellatura è u mecanismu di taglio di pressa.U fogliu trattatu hè in trà sti dui, finiscinu prucessu tecnicu di die-cutting sottu pressione.
Die-cutting è creasing platti hannu sfarenti tippi è meccanismi currispundenti pressure-taglio, tantu ca la machina die-taglio hè divisu in trè tippi basi: tippu piattu piatta, tippu piatta tonda è tippu piatta tonda.
A machina die-cutting piatta pò esse divisu in dui tipi, verticale è horizontale, per via di a diffarenza in a direzzione è a pusizione di u tavulinu è u piattu.

Macchina fustellatrice piatta
A forma di u tavulinu di piastra è u meccanismo di stampa di stampa di sta fustellatrice hè piatta.Quandu u tavulinu di u piattu è u piattu sò in a pusizione verticale, hè una macchina di taglio piatta verticale.
Quandu a fustellatrice funziona, a piastra di pressione hè guidata à a piastra è pressu a tavola di u piattu.E diverse traiettorie di muvimentu di a piastra di pressa ponu esse divisa in duie categorie:
Unu hè chì a piastra di pressione oscilla attornu à una cerniera fissa, cusì à u mumentu di l'iniziu di u modellu, ci hè una certa inclinazione trà a superficia di travagliu di a piastra di pressione è a superficia di stencil, in modu chì a piastra di fustellatura sarà tagliata in. a parti inferjuri di u cartone prima, chì facilmente causarà una pressione eccessiva in a parti inferjuri di u stencil.U fenomenu chì a parti suprana ùn hè micca cumpletamente tagliata.Inoltre, u cumpunente di a prissioni di tagliu di tagliu pruvucarà ancu u spustamentu laterale di u cartone.
Quandu a fustellatrice cù un altru mecanismu di movimentu di piastra di pressa hè in funziunamentu, a piastra di pressa hè guidata da a biela di cunnessione, è prima oscilla nantu à a guida piatta di a basa di a macchina cù u rullu cilindrico cum'è u fulcrum, è a superficia di travagliu. di a piastra di pressa hè cambiata da l'inclinazione à a piastra stampata.In a pusizioni parallela, pressu a piastra di taglio in parallelu cù a traduzzione.
A pressa di fustelle piatta verticale hà i vantaghji di una struttura simplice, un mantenimentu cunvene, faciule da maestru di u so funziunamentu è a sostituzione di piastre di indentazione fustellate, ma hè un travagliu intensivu è pocu efficienza di produzzione.U numaru di travagliu per minutu hè più di 20-30 volte.Spessu usatu in a pruduzzione di picculi batch.
Tramindui a tavola di piastra è a superficia di travagliu di u tavulinu di a fustellatrice horizontale sò in una pusizioni horizontale, è a piastra sottu hè guidata da u mecanismu per appughjà finu à u tavulinu di u piattu per u taglio è l'indentazione.
A causa di a piccula corsa di a piastra di pressione di a fustellatrice horizontale, hè più difficiuli di mette manualmente in o caccià u cartone, per quessa, di solitu hà un sistema di alimentazione automatica di carta.A so struttura generale hè simile à quella di una macchina di stampa offset alimentata da fogli.Tutta a macchina hè automaticamente fatta di cartone.Hè cumpostu di sistema di input, parte di taglio di fustellatura, parte di output di cartone, cuntrollu elettricu, trasmissione meccanica è altre parti, è certi anu ancu un dispositivu di pulizia automaticu.
A fustellatrice horizontale hè sicura è affidabile, è u so gradu d'automatizazione è l'efficienza di a produzzione sò relativamente alti.Hè un mudellu avanzatu di a macchina di taglio piatta.

Macchina di fustellatura circular
E parti di travagliu di a tavola di piastra è u mecanismu di stampa di pressa di a fustellatrice circulare sò tramindui cilindrichi.Quandu u travagliu, u rullu di alimentazione di carta manda u cartone trà u cilindru di u piattu di u muffa è u rullu di pressione, è i dui li clampanu Quandu si taglianu u tamburinu, u tamburinu di a piastra rota una volta, chì hè un ciculu di travagliu.
U metudu di fustellatura di a fustellatrice circulare hè generalmente divisu in dui tipi: u metudu di taglio è u metudu di taglio dolce:
U metudu di tagliu duru significa chì u cuteddu hè in cuntattu duru cù a superficia di u rullu di pressione durante u tagliu, cusì u cuteddu hè più faciule da portà;
U metudu di taglio suave hè di copre una strata di plastica ingegneria nantu à a superficia di u rullu di pressione.Quandu u tagliu di tagliu, u cutter pò avè una certa quantità di tagliu, chì pò prutege u cutter è assicurà un tagliu cumpletu, ma a capa plastica deve esse rimpiazzata regularmente.
Perchè u tamburinu gira continuamente quandu a macchina di fustellatura circular hè travagliatu, a so efficienza di pruduzzione hè a più alta trà tutti i tipi di macchine fustellatrici.In ogni casu, a piastra di taglio deve esse piegata in una superficia curva, chì hè fastidiosa è caru, è hè tecnicamente difficiule.Circular die-cutting machines sò spessu usati in a pruduzzioni di massa.
Attualmente, l'equipaggiu di fustellatura più avanzatu si sviluppa versu una cumminazione completamente automatica di stampa è fustellatura.A linea di pruduzzione di machini di fustellatura è di machini di stampa hè cumpostu di quattru parti principali, vale à dì a parte di alimentazione, a parte di stampa, a parte di fustellatura è a parte di mandatu.Aspetta.
A parte di l'alimentazione alimenta u cartone in a parte di stampa intermittenti, è pò esse aghjustatu convenientemente è accuratamente secondu diverse forme di materiale, dimensioni, tippi, etc. A parte di stampa pò esse cumposta da unità di stampa 4-color-8-color, è diverse metudi cum'è gravure, offset, flexo, etc.Questa parte hà funzioni di stampa più avanzate è hè dotata di u so propiu sistema di secca automaticu.
A parte die-cutting pò esse una macchina die-cutting piatta o una macchina die-cutting tonda, è tramindui sò dotati di un dispusitivu di rimuzzioni di i rifiuti, chì pò sguassà automaticamente i rifiuti d'angulu generati dopu à die-cutting.
A parte di trasportu raccoglie, urganizeghja è manda i prudutti dopu chì u prucessu di fustellatura hè finitu, per assicurà chì a parte di stampa è a parte di fustellatura di a parte di l'alimentazione ponu rializà senza problemi u funziunamentu cuntinuu à alta velocità.
Cù a migliione di u nivellu tecnicu in l'ultimi anni, u prezzu di l'equipaggiu di fustellatura circular hè stata ridutta significativamente, è attualmente hà una larga gamma di gruppi d'utilizatori in Cina.

Macchina fustellatrice a rullo
A fustellatrice di carta in rotulu hà u tipu di pressa tonda è u tipu di pressa piatta.
A fustellatrice di carta in rotulu pianu hè una macchina chì esegue fustellatura è cordonatura per alimentazione di carta in rotolo.Havi dui modi: cablata esternamente è in linea. U processu off-line hè di utilizà una stampatrice per stampà u rotulu di cartone, è poi mette u rollu di carta riavuta nantu à a macchina di rotulu nantu à u quadru di alimentazione di carta di a fustellatrice per fustellatura è trasfurmazioni indentazione.A caratteristica di u metudu di trasfurmazioni off-line hè chì a macchina di stampa è a macchina di fustellatura è di corrugazione ùn sò micca cunnessi, è ùn sò micca limitati à l'altri.A stampatrice pò esse aghjustata è stampata cù parechje macchine di taglio per cooperà cù a macchina di stampa, o aumentà u tempu di start-up di a macchina di fustellatura è di corrugazione;
U metudu di trasfurmazioni in linea hè di cunnette a macchina di fustellatura è a macchina di stampa per furmà una macchina intermodale, partendu da u cartone rotulu, utilizendu un prucessu di stampa, fustellatura è corrugazione per a produzzione.Stu metudu pò riduce u numeru di uperatori.Tuttavia, a vitezza di a macchina di stampa generale hè più altu, è a vitezza di a macchina di fustellatura è di corrugazione hè più bassa.E duie velocità ùn ponu esse cumminate.A vitezza di a macchina di stampa pò esse ridutta solu.Hè impussibile di aumentà a vitezza di a macchina di fustellatura è di corrugazione.L'efficienza di a produzzione hè affettata.


Tempu di post: 30-mar-2020