Cumu si deve sviluppà a Machine di Laminazione senza Solvente?

A macchina di laminazione senza solventi sviluppata in u futuru?Fighjemu un ochju cù i produttori di macchine per laminazione senza solventi quì sottu!Cumu deve sviluppà a macchina di laminazione senza solventi?
Cume u paese hè diventatu più strettu in u cuntrollu di l'emissioni di VOC;A cumpusizioni senza solventi hè stata valutata è acquistata da un numeru crescente di cumpagnie di imballaggi flessibili per via di i so vantaghji di emissioni zero di VOC;alta vitezza, bassu cunsumu d'energia, è piccula quantità di cola.Cume a tecnulugia domestica di cumpunimentu senza solventi matura, un numeru crescente di imprese di stampa sò obligate à unisce à a squadra di cumpunimentu senza solventi.
Allora cumu pudemu cuntrullà a cumpusizioni senza solventi?Prima di tuttu, avemu da capisce a struttura è u principiu di l'equipaggiu di laminazione senza solventi.

L'equipaggiu di laminazione senza solventi hè principalmente cumpostu da una unità di mistura di cola, una unità di rivestimentu è una unità composta.

news

A cumpusizioni cumminata di a macchina di laminazione senza solventi:
Dui barili di gomma indipendenti è sistema di riscaldamentu, dui mutori di trasportu di gomma, dui tubi di trasportu di gomma, duie valvole di trasportu di gomma, un tubu di mistura di gomma è un pannellu di cuntrollu, etc.

Principiu di a macchina di laminazione senza solventi:
I dui tipi di colla sò riscaldati per fà chì a cola in u bucket di cola ghjunghje à a temperatura stabilita è entre in i rispettivi tubi di cola, è dopu u pannellu di cuntrollu usa dui mutori rispettivamente secondu a densità o u voluminu di a cola, è passa per i tubi rispettivi. da i dui rispittivu pipes.The valve di gomma entra in u pipa di mischju di gomma, cusì chì a cola hè cumpletamente miscelata in a pipa di mistura di gomma.
Allora flussu in u rollu di misurazione di a macchina composta senza solventi.U metudu di riscaldamentu di a valvula di consegna di cola di u pannellu di cuntrollu di u miscelatore di cisterna di cola è u tank di cola di u tubu di mistura di gomma include u riscaldamentu di fondu è u riscaldamentu circundante.Perchè a cola hè uscita da u fondu, u sistema di riscaldamentu di fondu deve esse u sistema di riscaldamentu di fondu per fà a temperatura di a cola più uniforme.
Dunque, a maiò parte di e fabbriche di l'equipaggiu di macchine per laminazione senza solventi utilizanu sistemi di riscaldamentu di fondu.Ciò sopra hè una introduzione à u sviluppu futuru di l'equipaggiu di laminazione senza solventi.


Tempu di post: 15-aug-2021